Каталог
Зв`язатися
Дякуємо за ваше повідомлення
Ми скоро з вами зв`яжемося
пн-пт 10.00 -19.00

Повернення товару

Відповідно до Закону України про захист прав споживачів, Ви може повернути товар в трьох випадках:

  1. Товар Вам не підійшов.

  2. Товар працює несправне (з вини виробника).

  3. Ви придбали товар, керуючись неправдивою інформацією.


За ст.9 Закону України Про захист прав споживачів, заміна товару на аналогічний відбувається на таких умовах:

  1. З дня придбання товару не минуло 14 днів (день покупки не рахується).

  2. Товар не використовувався (в ідеальному стані).

  3. Збережені товарний вигляд і споживчі якості.

  4. В наявності на товарі пломби, ярлики, товарний чек.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у наявності, споживач має право:

  • купити будь-які інші товари з перерахунком вартості;

  • отримати повну суму товару назад (якою вона була при покупці);

  • здійснити обмін на аналогічний товар, коли той з'явиться в наявності.

У разі обміну або повернення товару належної якості, Ви оплачуєте витрати на доставку товару і підйом / спуск габаритних вантажів на \ з поверх(а).

Вам буде відмовлено в поверненні товару (грошей) в таких ситуаціях:

  • з моменту покупки товару пройшло більше 14 днів;

  • товар був у використанні;

  • при перевірці якості товару виявлені сторонні втручання (розтин / ремонт) або виявлені механічні пошкодження;

  • відсутній документ, який підтверджує купівлю товару (товарний чек, гарантійний талон або елемент комплектації товару).


Товар несправний з вини виробника (відповідно до ст.8 ЗУ Про захист прав споживачів).

Несправність виявилася перед початком використання продукту.

  1. Товар не використовувався.

  2. З дня придбання товару не минуло 14 днів (день покупки не вважається).

У цьому випадку, Ви звертаєтеся до нас з проханням замінити товар на новий. Може бути проведена експертиза, під час якої встановлюється факт непорушення покупцем гарантійних умов. Максимальний термін перевірки якості товару - 14 днів.


Ви придбали товар, керуючись неправдивою інформацією.

Якщо ціна в чеку відрізняється від ціни на ціннику, Ви маєте право вимагати у продавця документи, що підтверджують встановлення ціни. Продавець зобов'язаний пред'явити їх покупцеві для ознайомлення. Якщо виявиться, що ціна складена невірно, Ви маєте право вимагати різницю або відмовитися від придбання товару.

Якщо виявилося, що товар не має необхідних Вам властивостей, які вказані в інформації про нього, Вам зобов'язані відшкодувати збитки.

АЛЕ якщо недостовірна інформація про товар не впливає на його властивості, збитки не повинні відшкодовуватися.

Для уникнення подібних ситуація, уточнюйте у менеджера характеристики товару.


Поверненню не підлягають: товари, продані за заниженою ціною (акції, стік), товари особистої гігієни.